2.4.12

ABUELITAS MODERNAS A LA FÁBRICA MORITZ

Hola!!
Fa dies que volia escriure aquest post i entre pitos i flautes m'he anat retrassant i retrassant... pero ja està aqui! Us volia explicar la meva experiència del passat diumenge! Tal i com us vaig explicar en un post de fa alguns dies, un diumenge al mes em reuneixo amb la resta d'Abuelitas modernas per parlar, brodar, cosir, fer punt o ganxet! Cada una va al seu rollo fent les seves labors! és molt divertit reunir-te amb gent que te les mateixes inquietuts i gustos que tu! Ademés cada diumenge anem canviant de lloc el que fa de cada trobada una experiència única!
Aquesta vegada la trobada va ser a la fàbrica Moritz de Barcelona! Vem berenar pastissos i vem beure cervesa (jo evidentment Epidor...! La meva preferifa) ^_^
Ademés va venir una fotògrafa de Time Out a fer-nos algunes fotos i dedicar-nos unes línees a la revista!
Jo no vaig portar la càmera o sigui que us comparteixo algunes fotos que va fer la Raquel (3 deseos y medio). Si voleu veure més fotos, entreu al seu blog (si és la primera vegada que ho feu al-lucinareu perquè és preciós!) o al de la Ingrid (Las Teje Maneje) que també és genial!!
Algunes de les abuelitas modernas blogueres son: Raquel de 3 deseos y medio, Natalia de Le Petit Pot , Ingrid de Las Teje y Maneje, Neus de Tiny Nice Things, Lola de Lola Go!, Ariadna de Corazón de Galleta, Leira de Ameskeria, Marta Vilches y Nuria de Domingo de Invierno.

Hola!!
Hace días que quería escribir este post y entre pitos y flautas me he ido retrasando y retrasando... pero ya está aquí! Os quería explicar mi experiéncia del pasado domingo! Tal y como os expliqué en un post de hace algunos días, un domingo al mes me reúno con el resto de Abuelitas modernas para hablar, brodar, coser, hacer punto o ganchillo! Cada una a su rollo! Es genial reunirte con gente que tiene las mismas inquietudes y gustos que tú! Además cada domingo cambiamos de sitio, lo que hace de cada encuentro, una experiéncia única!
Esta vez el encuentro tuvo lugar en la  fàbrica Moritz de Barcelona! Merendamos pasteles y bebimos cerveza! (yo evidentemente Epidor...! mi preferida!) ^_^
Además vino una fotógrafa de Time Out a hacer unas fotos para un artículo que nos dedicó la revista!
Yo no lleve cámara, así que os comparto algunas fotos de Raquel (3 deseos y medio). Si queréis ver más fotos, entrad en su blog (si és la primera vez que lo hacéis, alucinaréis porque es precioso!) o en el de Ingrid (Las Teje Maneje) que tambien es genial!!
Algunas abuelitas modernas blogueras son: Raquel de 3 deseos y medio, Natalia de Le Petit Pot , Ingrid de Las Teje y Maneje, Neus de Tiny Nice Things, Lola de Lola Go!, Ariadna de Corazón de Galleta, Leira de AmeskeriaMarta Vilches y Nuria de Domingo de Invierno.









1 comentario:

  1. Nena que no m'entero quan publiques!!!! Que guai que sortiu a una revista i tot!!!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...